czwartek, 26 września 2013

Jesienny makijaż

No dobra, wraz z tym, co się dzieje za oknem nie zmienia się tylko mój gust zapachowy ale także makijażowy. W lato głównie stawiam na jasne, rozświetlające kolory, o ile w ogóle cokolwiek nakładam na powieki. Natomiast jesień to czyste szaleństwo dla makijażowych szaleńców! Można dać tu niezły popis i to właśnie uwielbiam!


Zdecydowanie stawiam akcent na oczy, nie na usta, chociaż z nimi też lubię czasem kombinować. Kocham różnego rodzaju brązy, które świetnie podkreślają niebieską tęczówkę oka. Mój ostatni faworyt, którego notabene używam już przez cały miesiąc..dzień w dzień! to Woodwinked z MAC.



Jak bardzo uwielbiam ten kosmetyk, opiszę w następnym poście bo zdecydowanie na to zasługuje. Jedno jest pewne.. kto nie zna tego koloru niech gna natychmiast do salonu MAC!

Do wykonania tego makijażu użyłam również cieni z palety Urban Decay NAKED2. Moje drugie love, które wielbię chyba miłością dozgonną :) o palecie też będzie oddzielny post!


Użyłam cienia Busted w zewnętrznym kąciku oraz załamaniu i Foxy jako rozświetlenie łuku brwiowego


 Całość prezentuje się mniej więcej tak :) Uwielbiam to jak brązowo- złoty odcień Woodwinked podkreśla niebieskie oczy! A Wy co o tym sądzicie?


xoxo
Ev.

7 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :) zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż! Uwielbiam cienie w odcieniach brązu i beżu

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się podoba :) na pewno pojawi się ich więcej więc zachęcam do obserowowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna z Ciebie dziewczyna! lubie paletki z naked :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) pojawi się zdecydowanie więcej makijaży z udziałem naked :) i jestem za wzajemną obserwacją jak najbardziej :D

      Usuń