środa, 25 września 2013

Zapach jesieni

Czy Wy też tak macie, że wraz ze zmianą pogody i pory roku, automatycznie przerzucacie się na inne zapachy? Chyba każda kobieta tak ma :) A przynajmniej ja.. kiedy robi się chłodniej za oknem, liście stają się kolorowe i czuć jesień w powietrzu powracam do mojego ulubionego zapachu :) Towarzyszy mi już od dwóch lat i można stwierdzić, że jest to zapach mojego życia! Idealny, perfekcyjny, piękny :) Można się w nim zakochać od pierwszego powąchania i tak też było w moim przypadku :) O kim mowa?







O perfumach Gucci Guilty :) Nazwa myląca, zapach oszałamiający! Opisywany jako uwodzicielski i zmysłowy.


  • Jest to zapach orientalno- kwiatowy, czyli moja ulubiona kombinacja. Głównym aromatem jest ambra, którą uwielbiam! Oprócz tego w składzie znajdziemy nuty zapachowe : mandarynki, różowego pieprzu, brzoskwini, bzu, geranium, ambry! i paczuli.


  • To zdecydowanie jeden z zapachów, które wraz z długością noszenia, rozwijają się i pachną inaczej niż na początku.
  • Długo się utrzymuje na skórze, nawet pod wieczór czuję go jeszcze na sobie.
  • Idealny jest też na wieczory i imprezy ale ja lubię go właśnie najbardziej na chłodne dni :)

Mogę szczerze napisać, że jest to zapach mojego życia, przywołujący wiele różnych wspomnień.
Buteleczka- ciekawa, jednym się podoba, inni jej nienawidzą. A ja ją bardzo lubię :)

Ostatnio zauważyłam, że ukazała się nowa wersja tego zapachu- Gucci Guilty Black,  z dodatkiem maliny. Jestem ciekawa, czy pachnie równie dobrze jak ten.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz