środa, 30 października 2013

Jesienne wieczory i kilka nowości

Mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że moją ulubioną porą roku jest jesień! Uwielbiam widok kolorowych, spadających liści, przytulne wieczory przy świeczkach zapachowych, z gorącą herbatą lub względnie czekoladą. Pomimo tego, że moje wieczory z kocykiem, laptopem i dobrym serialem zamieniły się miejscem na matę do ćwiczeń i treningowe buty, to i tak kocham tą porę roku :)



Pokażę Wam czym umilam sobie dodatkowo ostatnie dni :)

Moja nowa zdobycz, kubek z Home&You, który ostatnio stał się moim ulubionym sklepem. Jest ogromny! Aktualnie moją ulubioną herbatą jest Rooibos o smaku pomarańczy z goździkami. Przepyszna na takie jesienne wieczory. Dodatkowo rooibos nie zawiera kofeiny, dlatego można spokojnie popijać ją przed snem. Jest bogaty w przeciwutleniacze, cenne witaminy, kwasy fenolowe i mikroelementy, takie jak: żelazo, potas, miedź, wapno, magnez, fluor, cynk, kwercetynę i flawonoidy. Ma specyficzny, miodowy smak bez goryczy, która towarzyszy zwykłym herbatom. Podobno poprawia nastrój (!)  oraz działa uspokajająco i kojąco :) Osoby cierpiące na bezsenność- polecam wypić kubek rooibosa przed snem :)




Jesień pasuje mi również pod względem tego, co na siebie zakładam. Ciepłe swetry, bluzy, szale to zdecydowanie mój klimat. Ciepłą i przytulną zdobyczą jest bluza Anywear. Wybrałam kolor bordowy, a jakże :) Plus za nadruk- dobre przesłanie!




ANYTHING IS POSSIBLE!- bluzę możecie zamówić na http://facebook.com/anywear.original

Dorwałam również buty, na które polowałam dosyć długo :) Jestem największym pechowcem na świecie jeżeli chodzi o rozmiary butów!




Wybrałam buty z Zary. Spodobały mi się od kiedy tylko zobaczyłam je na stronie.

Jesień w tym roku umilam sobie również spotkaniami ze znajomymi przy dobrej kawie- mojej jedynej i niepowtarzalnej Pumpkin Spice Latte ze Starbucks'a! Nie bez powodu mówi się, że jest to kawa, która podbija serca na całym świecie :)  Gorąco zachęcam do spróbowania :)



Nieodłączna część jesiennego planu dnia- trening! Dzisiaj abs z Jillian Michaels :) uwielbiam ją! o tym co ćwiczę i jak wygląda mój plan treningowy wkrótce :)



Odpoczynek też musi być. Wygodnie na miękkich poduszkach z laptopem na brzuchu. Poduszki z Home&You. Chyba zostanę ich kolekcjonerką!


lub


z małym stworzonkiem obok. Doskonale zastępuje termofor! :)

I muzyka..istotny element mojego dnia :) Dzisiaj z głośników płynie piękny głos Birdy. Kto jej nie zna niech lepiej się z nią zapozna :) Tylko posłuchajcie tego..



Cały album "Fire Within" jest obłędny.. Polecam! :)

To wszystko na dzisiaj,
Trzymajcie się cieplutko!
Pozdrawiam,

Ev. :)


3 komentarze:

  1. Hej, z Matchmastera jestem całkiem zadowolona - trzyma się w miarę długo, ładnie ujednolica (choć korektor przy nim to mus :P), wygląda całkiem naturalnie :) Także polecam, chociaż czuję, że nie jest on moim świętym Graalem i będę raczej dalej szukać podkładu idealnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba! Zapraszam na całkiem nowe wydanie mojej strony, nad którą duzo ostatnio pracowałam - http://evelife.pl

      Usuń